zaterdag 12 juni 2010

opbrengst dagje beurs Rijswijk !!



Gisteren naar de beurs in Rijswijk geweest, ik had niks nodig, behalve enveloppen :-)
Nou die heb ik hoor .....maar een hele zak met 100 plaatjes voor 1 euro, ja die laat je toch niet liggen ???

kom je vervolgens kantjes tegen in kleurtjes of soorten die je nog niet hebt.........ja die ook maar dan

Distress-inkt ??? wel ja doe maar 5 doosjes hoor, die kleuren heb ik nog niet en die gratis leuke tool wilde ik ook :-))


Eindelijk heeft Caroline me aan de Olba-kit gekregen :-)) en we kregen er van de leuke Olba meneer een schattig klein spuitje bij !! Ben ook maar meteen aan de verzameling Perlen- Gloss-Gel-pennen begonnen.
Daar had ik nog niets van, dus daar is nu ook begin van gemaakt :-)

Een embossingfolder met GROTE dots van een nieuw merk en tekst-labels van Romak

Twee Martha Stewart ponsen, die een hoog hebben, hebben, hebben gehalte voor mij hadden !!

en papier .....................

papier.......en nog eens...........

Papier !!! Dat heb ik allemaal samen met mijn vriendin Caroline gekocht........zo kan je lekker veel verschillende soorten papiertjes kopen, als je het samen deelt :-))
Nou het was maar goed dat ik met de bus terug ging en niet met het vliegtuig, want dan had ik echt bij moeten betalen voor teveel kilo's aan bagage :-))

9 opmerkingen:

Caroline zei

Joh, wat heb jij veel :-) Oh ja, ik ook, ik ga het eens een beetje opruimen, ik ben nog steeds naar de mooie papiertjes aan het kijken, we zijn goed geslaagd !!! Nu aan de slag ermee, zou inderdaad leuk zijn als we ook nog kaarten gingen maken !

Ans zei

Goh, jij hebt ook al zoveel. Had bij Caroline al gezien dat er nieuwe dots waren. Ze gaf me het adres waar ik ze kon bestellen en ..............ik heb hem besteld. Leuk voor vierkante kaarten. En papier.....wat mooi Loes. Ben eigenlijk wel een beetje jaloers op jullie. Als er kaarten te bewonderen zijn, kom ik een keertje terug hoor.
Fijn weekend en.......veel plezier met je aanwinst.
Groetjes Ans

marja zei

wat ben je goed geslaagd loes!!!
heel veel plezier met al dit mooi!!!!!!!

lieve gr. marja

Trudy zei

Heel herkenbaar Loes, meestal zie ik ook veeeel meer als dat ik nodig hebt.
Veel plezier er mee.
Groetjes Trudy

Riet zei

Weer goed gescoord Loes,prachtige spullen heb je gekocht.
'Veel plezier ermee.

Liefs Riet.

Wybrich zei

wat een leuke spullen allemaal!
daar wordt vast weer veel moois meegemaakt!

Vintage cards and more zei

leuke spullen heb je weer gekocht Loes!! War zal je weer heerlijk genieten en knutselen met al die mooie papiertjes,e.d. :-) Groetjes Son.

Anoniem zei

Haha, niks nodig. Hier hebben ze dat soort beurzen niet, jammer hoor. Ik ben echt op het internet aangewezen. Wat een supermooie spulletjes heb je meegenomen!

Ellis zei

Joh, Loes, volgens mij hebben wij zo'n beetje dezelfde smaak, ik heb een heleboel dezelfde dingen gekocht: papier, de transparante druppel pen ;-))Distressinkt.....
Ik ben zelfs zondag nog een keer terug geweest... :-))

Die leuke meneer van Olba was dat de jongere (Olaf, de baas)?

Groetjes,
Ellis